17 Dec 2011

CTS Christmas Party 2011

Phewww..lama betul dah tak hapdet blog ni...bz memanjang...padahal punye le banyak citer...takpe..sume tu kita rewind balik la ek..kene tulis kalu tak nanti lupa & hilang dari ingatan..

untuk tahun 2011 Christmas Party CTS diadakan di PLOY kat area Damansara Height - jalan kaki je dah bley sampai kat pintu ke 2 Istana Negara. tahun ni tema yang diberi = razzle dazzle..konon nak kene lip lap jadi cam artis sket la...tak kuase la pulak..janji aku pakai baju merah, udah..


sampai sana agak lewat...biase la tu..standard aku...gi ke mana pun lewat...sampai sana je diaorang kasi la hadiah secret santa aku..pastu suruh pilih doorgift = topi christmas la tu..



suasana agak membosankan malam itu...aturcara lambat...pewut dah le lapar tak makan dari lunch tadi..lambat lak diaorang ni panggil makan..asik dok tuang orange juice je...kembung pewut weii.. at last dah dekat kul 9 kut, baru la start...our big boss kasi ucapan sket...kitaorang tunggu dia umumkan bab bonus je...tapi tak de la pulak...tengah workout lagi la bagai...hmmm..then ada persembahan ballet, ada persembahan jazz yang agak membosankan, acara makan-makan & ada games jugak yang not bad la...sume pun bley ketawa bagai nak rak..sambil tu layan diri la ngan buffet..




antara dessert yang laris..

yang ni ala-ala puding durian..sedappp sangat


untuk cabutan bertuah aku dapat hamper makanan yang berharga rm100. macam-macam menda makan dalam tu..hamper separas pinggang..jenuh le aku nak mengangkatnye masuk kereta..yang pasti anak-anak aku pasti akan bersorak gembira pagi esok sebab dapat kendurikan pelbagai makanan tu..
dah dapat lucky draw still tak bley balik lagi...ada lagi yang aku tunggu...

taraaaa..ni la dia...


dan satu lagi yang tak kurang penting bagi aku..

percubaan kali pertama yang membuahkan hasil ;))

bowling team bergambar ngan big bos

aku tinggalkan majlis lebihkurang hampir kul 1 pagi...tak larat dah nak tunggu..masih ramai lagi kat sana sebab dance floor baru je dibuka..chow..