11 Apr 2011

Spy Karat




tengah syok-syok meniarap cari idea untuk post baru, bley plak si Amapreet ni calling calling. "Please..one urgent check to do"...katanya...

aku dah tau dah kalo bab urgent2 ni mesti cari aku punye..

ha..kalo nak tau, si Amapreet ni coordinator untuk satu company yang menjalankan xtvt service checking..alaaa senang citer cam spy karat le..aku kene pegi tempat yang ditetapkan dan check la diaorang punye service ke, makanan ke, kebersihan ke..etc..etc..camtu le lebihkurangnye..tapi tak leh la kasi tau mane tempat yang aku kene pegi tu...kang diaorang dah siap sedia awal2...bersih jer tempat dia....senyum manjang jer ngan customer...he..he..mane bley....silap2 diaorang akan layan aku 1st class untuk dapatkan feedback atau report yang baik plak.

berbalik ngan urgent si Amapreet ni tadi..calling2 aku dah kul 2.30pm...pastu nak suruh pegi area Bukit Jalil lak tu sebelum kul 3.00pm..!! whooo..ko ingat aku ni nak terbang ke gi kat sana...ni dari Selayang ni..agak2 le skit...hari hujan rebas2 lak.....konfem tak bley rempit nih..kene naik kete gak.

takpe2 kita cuba gak dulu...sempat tak sempat tu belakang kira...

aku salin sluar pendek aku ni...capai jeans....baju tak yah salin dah..ala dalam keta sapa nampak ye tak..amik kunci keta....gerak selaju yang bley.....ooo sebelum tu kasi taw kat Mat Deris yang aku kene pegi buat checking...kang main lesap je kuar rumah, mau kene Q & A plak kang..

baca bismillah, start keta dan tu diaaa...aku dah bersedia untuk memecut kedestinasi...gitu gini gitu gini..bla...bla...bla...akhirnya aku dapat siapkan keje checking menchecking tersebut...

tengok2 timing...halamak....3.03pm...

pandai2 la aku nak menjawabnye ek...

buat report selalu dapat good kannn....takkan bab 3 minit ni aku tak bley nak ayat plak kannn...he..he..

p/s: buat pengusaha2 restoran, food court, fast food, kedai telefon, kedai jual baju seluar...atau apa saja yg      membabitkan sale & service...mungkinkan tempat u ols yang telah dan akan di checking oleh saya????