21 Aug 2011

Singgah jap kat Jalan Pasar

Hari ni aku tak taw nak pegi mane..pagi-pagi  dah kluar umah untuk buat assignment McD ni..dah siap keje aku pun dok pk mane nak pegi jenjalan..ooooo lama dah tak ronda kat Jalan Pasar..kadang bukan beli apa pun tapi suka tengok barang-barang yang dijual kat sana. Sampai sana walaupun baru kul 10 pagi tapi dah ramai orang berkeliaran gak..sama la cam aku nih..

Kedai yang first aku gi tengok mesti tempat orang jual ikan hidup a.k.a. hiasan. Leka jap la menengok ikan-ikan yang berwarna warni tu...harga memang murah..ada yang singgit je sekor..dalam hati dah berkira-kira nak beli akuarium kecik...geram tengok ikan yang kenit-kenit tu..

antara ikan-ikan yang dah siap packing..

udang galah pun ado..

kura-kura takat tengok je la..takkan nak beli lak... 





















































   
daniell sibuk nak jam...udahnye beli la jam otomen


 mesin jahit mini pun ada ..aku dah penah beli tapi tak jadi pun cam orang tu buat..sudahnye menda tu dok atas lemari jek..



parfum pun ada...tapi disebabkan stok minyak wangi aku masih banyak..lenkali je la..


sapa-sapa yang gemar collect lighter, tu diaa...macam-macam pesen ado..

dah beli satu...keje mengasah pisau jadi lebih mudah..
gerai ni best...jual baju tido/kelawar je...harga murah beb..

ada banyak menda lagi yang dijual kat sana tapi ni je yang sempat di snap..diaorang tu tengok-tengok bila aku nak amik gambar..nak-nak pulak yang jual vcd pirate tu...ha..ha...