5 Feb 2012

Kereta terbabas rempuh kedai Sate Kajang Haji Samuri...


tu dia...aku baru nak plan gi makan kat situ..tapi aku tangguhkan sebab aku kene gi beli barang kat Selayang Mall dulu..cadang-cadang nanti dah sudah shopping aku nak singgah la untuk lunch terus..


ada sorang budak pompuan sudah salah tekan gear, apalagi....terus keta menderum masuk kedai..habis tiang lampu, dinding cermin, kerusi meja kena sebat...berderai..bersepai...

ada sorang brader suda kene...aku nampak luka agak teruk gak..berdarah kaki tangan dia..tapi kemungkinan besar bukan patah..sebab diaorang masih boleh papah dia..takyah usung pakai stretcher..

 budak pompuan tu dah dok diam je dalam kedai...mungkin tengah pening pk apa lak yang dia kene hadap lepas ni..

apa pun aku bersyukur tak terlibat dalam kejadian tu...cuma sama tumpang sibuk je lepas tu amik gambar......yang bawak keta tu hati-hati le...banyak bersabar & hati hati memandu...ikut peraturan bukan ikut perasaan..